2012. június 25., hétfő

Új handmade pólófonal (5.)

 A gyerekek nagyon előkelő nevelésben részesülnek nálunk: a papírszalvétát ignorálják, csak textilszalvétát a pólójukat hajlandók használni arctörlésre. Hála ennek, ismét van fonalalapanyag itthon, mégpedig világos- és sötétzöld, valamint narancssárga.

A póló felcsíkozásához most kipróbáltam azt a módszert, amit a múltkor Anna ajánlott - elsőre valamit elrontottam, de aztán csak ráéreztem és igen, sokkal szaporább.


Egyelőre így áll a szőnyegprojekt. Már elfér rajta a két lábam, úgyhogy ha lassan is, de halad. A narancssárga csík sajnos nem ér végig a körön, de már a múltkor nézegettem, hogy egy Apahajó póló fonalérett állapotban van, szóval van remény. :)

2 megjegyzés:

  1. ...ez nagyon jó ötletnek néz ki, de a mosás és szárítás nem lesz nehézkes egy kicsit?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De, biztos az lenne. De szőnyeget végülis nem szoktam mosógépbe tenni. A durvább foltokat szerintem körömkefével lehet megdolgozni.

      Törlés